Frequently asked questions

SIKÇA SORULAN SORULAR

Restoranlar

Soru: Bir Pizza Hut restoranına nasıl ulaşırım?

Cevap: Anasayfadaki "En Yakın Pizza Hut" bölümünden tüm Pizza Hut restoranlarını görebilirsiniz. En yakın Pizza Hut restoranına ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.

Soru: Bana yakın restoranlar neden bana sipariş göndermiyor?

Cevap: Sipariş alanlarımız, adres bilgilerinize ve eve sipariş süresine göre değişmektedir. Amacımız; hızlı bir servisle, pizzalarımızı en sıcak şekilde size ulaştırmaktır. Gel-al siparişi için ise, siparişinizi almak için sizi restoranımıza bekliyoruz.

Soru: Benim bölgemde neden eve sipariş restoranlarınız bulunmuyor?

Cevap: Yeni restoranlar açmaya sürekli olarak devam ediyoruz. Eğer bulunduğunuz yerde eve sipariş hizmetimiz yoksa "En Yakın Pizza Hut" sekmesini kullanarak size en yakın restoranlarımızı bulabilirsiniz. Bununla beraber bütün restoranlarımızda gel- al servisimiz de mevcuttur.

Soru: Nasıl ödeme yapabilirim?

Cevap: Adrese teslim siparişlerinde, kapıda ödeme seçeneklerinin -nakit, kredi kartı, yemek kartları vb.-arasından seçim yapabilirsiniz. Tüm ödeme şekilleri, restoran ve gel-al servisimizde de geçerlidir.

Soru: İnternet üzerinden kredi kartımla sipariş verebilir miyim?

Cevap: Online ödeme seçeneğimiz henüz bulunmamaktadır ancak kapıda ödeme seçeneklerinden kredi kartını seçebilirsiniz.

Menü

Soru: Restoran ve eve servis restoranlarındaki ürünler neden farklılaşıyor?

Cevap: Ürünlerimiz, hem restoran hem de evlere servis için detaylı bir test ve denetim sürecinden geçiyor. Bu denetimlerde yüksek kalite ve standartları koruyan ürünler servisinize sunuluyor.

Soru: Servis süresi kaç dakikadır?

Cevap: Servis süremiz 30 dakikadır. Hava koşullarına göre servis süremizde değişiklikler yaşanabilir.

Soru: Soslar(Barbekü, Thousand Island ve Acı sos) için ek ücret alıyor musunuz?

Cevap: Her bir sos için 1 TL ücret alınır.

Soru: Soslar(Barbekü, Thousand Island ve Acı sos) için ek ücret alıyor musunuz?

Cevap: Her bir sos için 1 TL ücret alınır.

Soru: Kullandığınız et ürünleri helal mi?

Cevap: Bütün ürünlerimiz helal et sertifikalıdır. Sertifikalara,burayatıklayarak ulaşabilirsiniz.

Soru: Hamurlarınız hazırlanma süreci nasıldır?

Cevap: Hamurlarımız her gün taze olarak restoranlarımızda hazırlanmaktadır.

Soru: Kampanya ve promosyonlar tüm restoran servislerinde geçerli midir?

Cevap: Kampanya ve promosyonlar, restoranlarımıza ve servis şekillerimize göre farklılık gösterebilmektedir.

İndirimler

Soru: İndirimlerden nasıl haberdar olabilirim?

Cevap: Sitemize üye olurken bizden haberler duymak istediğinize dair kutucuğu işaretleyebilirsiniz. Böylece düzenli olarak yaptığımız bilgilendirmelerden haberdar olabilirsiniz. Aynı zamanda Pizza Hut Türkiye Facebook sayfamızı beğenebilirsiniz ve/veya Pizza Hut Türkiye Twitter hesabımızı takip edebilirsiniz.

Soru: Daha fazla SMS veya e-posta almak istemiyorum. Veritabanınızdan nasıl çıkabilirim?

Cevap: Hesabım sayfasındaki bilgilerimi güncelle bölümüne girerek elektronik ileti almak istemediğiniz kanalların kutucuklarındaki işareti kaldırarak izinli veritabanımızdan çıkabilirsiniz. Ayrıca PIZZAHUT yazıp 3347'e SMS atarak veya size gönderilmiş e-posta'nın en altındaki "Üyelikten Ayrıl" butonuna tıklayarak da izinli veritabanımızdan çıkabilirsiniz.

Soru: Kişisel bilgilerimi nasıl kullanabilirsiniz?

Cevap: Sitemize üye olurken, bilgilerinizin Pizza Hut'a verildiğini kabul etmektesiniz. Bu bilgiler başka üçüncü parti firmalar, şahısla ile paylaşılmamaktadır. Eğer Pizza Hut'tan haber almak istediğinize dair bir talebiniz olması durumunda ise sadece kampanya, promosyon, indirim vs gibi duyurular için verdiğiniz iletişim adreslerine bilgilendirme yapılmaktadır. Bununla ilgili detaylı bilgi için Kullanıcı Sözleşmesi'ne bakabilirsiniz.